Tag Label Sulam Woven Damask Satin

Artikel ini khusus untuk semua usahawan pakaian, usahawan tudung, pemilik perniagaan baju, tukang jahit dan seumpamanya.

Baru-baru ini saya ada jumpa seorang usahawan yang terlibat dalam perniagaan menjual baju dan tudung. Pemilik perniagaan ini berkongsi cerita kenapa beliau mesti buat tag label pakaian dengan jenama atau brand sendiri.


Sebab utama beliau membuat keputusan untuk membuat tag label dengan jenama sendiri ini adalah disebabkan satu peristiwa di mana beliau telah ditanya oleh pelanggan

" Awak jual baju ni takde tag label ke? "

Soalan itu amat memalukan beliau kerana tanpa tag label pada sesuatu produk, seolah-olah produk itu tak nampak eksklusif di mata pelanggan walaupun produk itu sendiri mempunyai nilainya tersendiri.

Cuba tengok di mana-mana kedai pakaian, butik, kedai kaki lima, kedai pasar malam....
Adakah anda lihat produk yang dijual ada tag label atau tidak?


Walaupun tag label ini kecil dan kadang-kadang terselindung di balik pakaian, tetapi ianya mempunyai pengaruh dan daya tarikan tersendiri yang menyebabkan pembeli akan tertarik dengannya.



Kalau sesuatu produk itu tidak ada tag label, kemungkinan pembeli tidak berminat untuk beli kerana mungkin pada anggapan mereka, produk itu mungkin tiruan atau barang yang telah diguna pakai.

Ok. Kalau berminat nak buat tag label baju, tag label tudung dengan denama sendiri, sila hubungi Label Mini untuk bantuan kerana kami akan membantu anda untuk menghasilkan jenama anda dengan tag label yang cantik dan eksklusif.




Info lain ada di Label Mini


Tag Label Sulam Woven Damask Satin Tag Label Sulam Woven Damask Satin Reviewed by aptcemara on February 12, 2018 Rating: 5

No comments

Recent Posts